Wciel się w maga przybyłego na konwent decydujący o przyszłości magii. Negocjuj, przekonuj, szukaj sojuszników, a pod stołem rzucaj czar (byle tylko nikt o tym nie wiedział).
Opis LARPa: Na ulicach stolicy Cesarstwa pojawił się upiór. Bardziej uczeni czarodzieje natychmiast zrozumieli co, to oznacza i postanowili zareagować. Zwołano konwent, na który przybyli przedstawiciele wszystkich najważniejszych magicznych koterii. Na ustach wszystkich z nich brzmi słowo nie używane powszechnie od trzech wieków. A słowo to brzmi "nekromancja"...
Nekromancja została zakazana przez konwent magiczny właśnie 3 wieki temu, ze względu na niebezpieczeństwo jej używania i wątpliwości natury moralnej dotyczącej wykorzystywania ludzi po śmierci. Dwadzieścia lat temu konwent zakazał również magii ognia oficjalnie uznając ją za destrukcyjną. Rzecz działa się po spłonięciu w podejrzanych okolicznościach połowy miasta o nazwie Tarów. Prowodyrami zakazu byli biali, ale przyłączyły się do nich również inne frakcje.
Na pomieszczenie, w którym odbywa się konwent rzucono silne czary ochronne. Dlatego w środku prawie nie działa magia, za wyjątkiem najsłabszych czarów.
Frakcje występujące w LARPie:
Oprócz tego w LARPie pojawią się ludzie niemagiczni lub magowie nie związani z żadną frakcją.
Uwaga: Każdy mag na konwencie dostanie (oprócz peleryny w swoim kolorze) specjalny, unikatowy czar.
Akcja LARPa: Świat fantasy, bohaterowie wcielają się głównie w postacie magów, choć pojawią się też inne postacie. (np. wysłannicy cesarza czy służący)
Zamów LARPa "Konwent Magów" teraz, aby zwiększyć szansę, że będziemy wolni w wybranym przez Ciebie terminie.